martes, 24 de julio de 2007

Tècniques de màrketing. L'amenaça.

Extorsió.

La sutiletza és una tècnica de camuflatge que jo no controle però he tingut en algunes ocasions la possibilitat de contemplar-la com aquell que mira com Da Vinci pinta un quadre.

Situacions fictícies, que es poden donar en la vida real:
  • En l'àmbit tradicional podem tenir una amenaça d'aquest estil: arriba el més mafiós del poble i diu estaria bé que contractares al meu fill d'encarregat de seguretat del teu local.
  • Ara en l'àmbit tecnològic tenim: Desea que la reconfiguración de la tarjeta PCMCIA y de la tarjeta Ethernet se redirija según los splitter? Paga 2'5€ y olvida los problemas.
Però si jo no tenia ningun problema fins que vareu vindre.
Eixa tècnica de màrketing típica de les més conegudes families italianes i que tants problemes va portar es posa de moda en les empreses tecnològiques.

I cada vegada tenim més impostos revolucionaris en les tarifes que paguem.
Paga per: antivirus, antispam, antiespies, firewall, assistència tècnica 24 hores, servici de manteniment, per la connexió lenta, per un certificat gratuït, que les dades viatgen en preferent i no fumadors, ...

No hay comentarios: